۹/۱۱/۱۳۹۱

تلویزیون امروز نفاق افگنی می کند.


تلویزیون امروز جوانیهای خوده با فلم های رقص و ساز و آواز سپری کرد که بار ها از طرف علما و وزارت اطلاعات فرهنگ محکوم شد و برای چند وقت بسته شد بعد که این تلویزیون به عمر پیری نا بهنگام رسید یکباره مسلمان شد ولی خطر ناک مسلمان.
دراین شب و روز به شدت نفاق افگنی را بین دو مزهب شیعه وسنی شروع کده و به شدت دامن می زند.
دیشب یک مولوی بی سواد ره سخنرانی اش را نشر می کرد که در اسلام سال گره گرفتن مرده بدعت است و حرام است و در حق سنی ها ظلم است.
ای مولوی بی سواد نمی دانم که قرآن خوانده یا نه
بسم الله الرحمن الرحیم
وَ مَنْ یُعَظِّمْ شَعائِرَ اللَّهِ فَإِنَّها مِنْ تَقْوَى الْقُلُوبِ[حج/32] كسانى كه شعایر خدا را بزرگ مىشمارند كارشان نشان پرهیزگارى دلهایشان باشد
2-ذکر مصیبت گذشتگان با بیزاری جستن از ظالمان

در قرآن آیاتی وجود دارد که به ظلم های موجود در جامعه اشاره کرده و فرقه ظالم را محکوم نموده، بیان چنین مطالبی نشان می دهد که ذکر این امور، مورد تائید الهی است
:
«قُتِلَ أَصحَابُ الْأُخْدُودِ * النَّارِ ذَاتِ الْوَقُودِ * إِذْ هُمْ عَلَیهَا قُعُودٌ * وَ هُمْ عَلىَ‏ مَا یَفْعَلُونَ بِالْمُؤْمِنِینَ شُهُودٌ * وَ مَا نَقَمُواْ مِنهُمْ إِلَّا أَن یُؤْمِنُواْ بِاللَّهِ الْعَزِیزِ الحَمِیدِ[سوره بروج/4-8] مرگ بر شكنجه‏ گران صاحب گودال (آتش)، * آتشى عظیم و شعله ‏ور! * هنگامى كه در كنار آن نشسته بودند، * و آنچه را با مؤمنان انجام مى‏ دادند (با خونسردى و قساوت) تماشا مى‏ كردند! * آنها هیچ ایرادى بر مؤمنان نداشتند جز اینكه به خداوند عزیز و حمید ایمان آورده بودند.»
3-ذکر عزاداری پیامبری از پیامبران الهی

حضرت یعقوب (ع) بعد از فراق حضرت یوسف (ع) آن قدر به عزاداری پرداخت که چشمانش سفید شد و به تعبیر فرزندانش، نزدیک بود خود را هلاک کند
:
«قالَ یا أَسَفى‏ عَلى‏ یُوسُفَ وَ ابْیَضَّتْ عَیْناهُ مِنَ الْحُزْنِ فَهُوَ كَظیمٌ[یوسف/84] و گفت: «وا اسفا بر یوسف!» و چشمان او از اندوه سفید شد، اما خشم خود را فرو مى ‏برد (و هرگز كفران نمى ‏كرد)»

«
قالُوا تَاللَّهِ تَفْتَؤُا تَذْكُرُ یُوسُفَ حَتَّى تَكُونَ حَرَضاً أَوْ تَكُونَ مِنَ الْهالِكینَ[یوسف/85] گفتند: «به خدا تو آن قدر یاد یوسف مى‏كنى تا در آستانه مرگ قرار گیرى، یا هلاك گردى!»
باید به این نکته توجه کرد که حضرت یعقوب، پیامبر الهی بوده و با توجه به عصمت او، روشن است که عملش خطا نبوده است. علاوه بر اینکه قرآن این عزاداری را نقل کرده، و هیچ عیبی بر آن نگرفته است
.

عمل حضرت یعقوب(ع) در روایات نیز دلیلی برای عزاداری بیان شده است
:
شعائر الهی، اموری هستند که وجهه اجتماعی دارند و پاسداشت حرمت آنها سبب تقویت مسیر حق می شود. و خدای متعال می خواهد که به آن ها توجه کرده شود، تا حق تقویت شود. پس عزاداری هایی که برای زنده نگاه داشتن یاد مجاهدان راه حق، و ایثارگری آن هاست، قطعا از مصادیق این شعائر بوده و در نزد خدای متعال، سبب تقرب است.
تجلیل از عاشورا را تنها شیعه ها نمی کند بلکه امروز بزرگان اهل سنت نیز عزاداری می کند و مراسیم تجلیل و بزرگ داشت انجام می دهد امروز برادران و بزرگان اهل تشیع و تسنن یکجا در مورد عاشورا و این قیام بزرگ کتاب می نویسند و عزاداری می کنند و لی یک مولوی وهابی و بی سواد آمده همه را بدعت گفته خطاب می کند.
از دولت می خواهیم که به این قسم افراد اخلال گر و مزدوران دشمنان و دستگاه تبلیغاتی شان اجازه فعالیت را در افغانستان و اقوام با هم برادر شیعه و سنی ندهند.
داوود ناظری کابل

در سواحل سیدنی دریا به رنگ خون در آمد


در سواحل سیدنی در استرالیا،قسمتی از دریا به رنگ خون در آمد و این مساله باعث شگفتی همگان شد.این قسمت از دریا در حال حاضر برای گردشگران ممنوع شده است تا محققان با بررسی های بیشتر علت قرمز شدن آب را متوجه بشوند.