۱۰/۱۸/۱۳۹۱

بهشت خانواده




متا سفانه با افزاییش یافتن خشونت ها و مشکلات خانوادگی مقابله و مبارزه های غلط اغاز شده از قبیل جمع آوری امضا برای محو خشونت، جدی گرفتن خشونت و تهمت به یک قوم، سوئ استفاده ها و غیره موارد که اتفاق می افتد همه به نظر بنده روشهای غلط و نا به جای است بلکه در مشعله این پدیده شوم در جامعه افغانستان کمک می کند.
تعداد از فرصت طلبان به نام این و آن دست به یک سلسله اقدامات زده اند و غیرت ورزی مردان در مقابل حجاب زنان را،  تبدیل به خشونت می کنند و لجاجت را دربین خانواده به وجود می آود.
اول برای همین بی سوادان پیشنهاد می کنم که دست از امورزندگی مردم بردارید و دوم کتاب بنام بهشت خانواده را برای تان پیشنهاد می کنم که تهیه کنید و بدقت بخوانید که اسلام و قانون اسلامی ما چه دستوراتی دارند و چگونه زن و مرد و بقیه افراد خانواده را در قبال مسئولیت شان متوجه می سازد.
تو خواهر محترم که امضا جمع آوری میکنی و تو برادر که یک موارد خشونت را بار ها بارها به دوش علما می اندازی و توهین می کنی در واقع زهر را درکا سه خانواده های مسلمان ما ریخته اید. چرا با این همه اقدامات تان خشونت ها افزاییش یافته، مرد شاید یک دقیقه پیش امضا کند که خشونت علیه زنان گناه است دو دقیقه بعد دوبرابر خشونت را علیه زن خود انجام می دهد.
بیایید قناعت کنیم که همه بد بختی ها دور شدن از زیر سایه اسلام است دستورات دین خودرا فراموش کرده ایم و آله دست دشمن خود قرار گرفته ایم ما را به یک سریال، به یک تبلیغات مفت خود مشغول نگه داشته و به دور شان می رقسیم گاهی به علما، گاهی به مردم گاهی به فامل یک مسلمان تهمت می بندیم و لی خود دشمنان ما پیشرفت کردن و مشغله که به ما تحفه دادن به حال خنده می کند و مشغله مارا تبریک می گوید.
زمانی با مشکلات خانواده گی مبارزه واقعی می کنیم که افراد خانواده با سواد شود تعلیم اسلامی ببیند و واقعا بهشت خوشبختی خودرا زیر پای( اجازه) مادر خانواده بداند و مادر را درک کند تا زمانیکه با سواد نشویم و تحت تبلیغ غرب باشیم و همدیگر را درک نکنیم زهرا سپهر ازیک نفر صد امضا هم  که جمع کند خشونت را نمی تواند محو کند بلکه مرد خشمگین را بد تر می کند.
عامل خشونت خود طرف مقابل است، اگر زن بتواند مرد را تحت کنترل اخلاقی خودر درآورد با بد حجابی و بیجا گردی خود مرد را خشم گین نسازد  پای خشونت نمی تواند داخل خانواده شود.
امید وارم که جوانان و خانواده های محترم ما به دقت نظم امور زندگی خودرا طبق دستورات اسلام به پیش ببرند خشونت و بد رفتاری در خانواده و جود ندارد
بهشت خانواده کتاب خوبی است در یافت کنید.
داوود ناظری - کابل