۲/۱۷/۱۳۹۲

رقابت وبلاگ نویسی در افغانستان


دفتر نی حمایت کننده رسانه های آزاد افغانستان از روز آزادی مطبوعات در جهان تجلیل نمود و از وبلاگ نویسان، گزارش گران عکاسان و خبر نگاران فعال نیز تقدید نمود.
آقای فهیم صابر می گوید: وبلاگ ها بر اساس محتوای موضوع، سرعت، دیزاین و گزارشهای مهم و مقالات شان توسط داوران بر رسی گردیده و برای سه وبلاگ بر تر لوحه تقدیر و جایزه اعطا داده شده است.
وبلاگ آیینه که از سال 1384 شروع به کار نمود و دارای مقالات، تحلیل، گزارش های فرهنگی و سیاسی می باشد، در این رقابت مقام دوم را کسپ نمود. این در حال است که یکی از مقالات و مطالب وبلاگ آیینه، دوبار در برنامه ای تلویزیونی فارسی بی بی سی ، دوبار در برنامه رادیویی سلام وطندار. یکبار در رادیو آشنای صدای آمریکا، مطرح گردیده است.

وبلاک آیینه در هر بیست چهار ساعت تا حدود 1300 نفر بیننده دارد و از مقالات و گزارش های این وبلاک در رسانه های چاپی نیز استفاده می شود به عنوان نمونه، هفته نامه خیرد مقاله هشتم ثور، هفته نامه رشد مقاله در مورد ستاره ای افغان را از وبلاگ آیینه نشر نموده است.
در سایت های مهم خبری از جمله وحدت نیوز، جمهوری سکوت، غرجستان، شیعه نیوز و... نیز مطالب و عکسهای وبلاگ آیینه نشر شده است.