۱۰/۱۶/۱۳۹۱

پروسه ستاره افغانستان انفجار نمود



پروسه ستاره افغان؟؟
 متا سفانه امروز یکی از برنامه های که در کنار بعضی از برنامه های دیگر در حال نشر و پخش است و دست بدست هم داده و جامعه مارا به سوی بد بختی و مشکلات فرهنگی نزدیک  و آشنا می کند برنامه تحت نام پروسه ستاره افغان است که همه ساله به قسم دوام دار با هزینه هنگفت مالی که از جیب مردم غریب پرداخت می شود و هیچ گونه نقطه مثبت در این برنامه دیده نمی شود.
از تاثیرات منفی این برنامه در جامعه افغانستان، نفاق افگنی، تزاد قومی و ملیتی، بیکاری، ایجاد اشتغال فکری و دامن زدن به انواع تبلیغات تجارتی و غیره می توان نام برد.
نتیجه پخش و نشر این برنامه فقط برای غصپ اوقات مردم افغانستان است و برای تزلزل ، شکاف ها، در بخشهای اقتصادی، فرهنگی و مزهبی و قومی به شدت تاثیر منفی گذاشته و خواهد گذاشت.
تماشای این برنامه و شرکت دراین برنامه جز ضیاع وقت چیزی دیگری نیست و سهم گرفتن در بی توجهی به ارزشهای والای انسانی و افغانیگی ما است که خیلی برنامه های ضروری دیگری داریم که نیاز به تقویه آن است و باید به آنها توجه کرد.
مردم افغانستان چرا استعداد و قوت خودرا در بخشهای اقتصادی، علمی و فرهنگی شگوفا نسازد و دراین بخشها ستاره نشود حیف است که ملیونها افغانی مصرف می کنیم وقت برنامه یک رسانه تلف می شود و وقت هزاران جوان را می گیریم در آخیر سال یک نفر دنبوره نواز یا غیچک نواز ستاره می شود که همان جایزه برنامه مصرف را که همین ستاره در طول برنامه کرده پوره نمی تواند.
این هم شد ستاره افغانستان!!! جوانان عزیز ما باید کوشش کند که پول خودرا دراین راه ها مصرف نکند مردم و جامعه ما ضرورت های دیگری دارد که باید به آن توجه کنیم و همچنین برنامه ای را در جامعه خود تحریم کنیم وباید استقبال نکنیم.
تحریم این برنامه مبارزه و مقابله با انحرافات فکری و اقتصادی مردم افغانستان است و هرکسی که این برنامه را پشت بانی می کند به انحرافات عدیده در جامعه خود کمک کرده اند.
هرکسی معتقد است  که هنرمندان ما دراین برنامه رشد می کند کاملا غلط فکر کرده صدها هنرمند ازطریق این برنامه کوبیده شده و سرکوپ شدئه و تنها یک نفر قرض دار باقی می ماند که بنام ستاره یاد می شود.
ما از این برنامه تصاویری روشنی داریم که برنامه های مهم زیر بنای مردم افغانستان را زیری سوال برده و اگر تحریم نکنیم آهسته آهسته به یک معضل بزرگ اجتماعی تبدیل خواهداشد.
این برنامه به نظام های آموزشی، نظام خانواده گی، نظام فرهنگی و اسلامی مردم افغانستان به شدت لطمه خواهد زد.
به همین خاطر وظیفه مشترک خود دانسته و این مطلب را برای دیگران باز گو و نشر کنید و رسالت افغانی و اسلامی خودرا در قبال این برنامه اسرائیلی ادا نمایید.
والسلام
داوود ناظری – کابل افغانستان