۸/۱۶/۱۳۹۲

بازی کردن نقش پولاد علمدار، باعث کشته شدن یک طفل گردید



به اساس گزارشها شماری از اطفال در ولسوالی جاغوری ولایت غزنی نقش کرکترهای سریال ترکی “وادی گرگها” را که از سوی یکی از تلویزیونهای خصوصی در افغانستان پخش میشود، تمثیل میکردند که یکی از آنها در نقش “پولادعلمدار” از سوی “سکندر کبیر” و افرادش کشته شد.

“پولاد علمدار” کرکتر سریال ترکی وادگی گرگها است که نقش مرکزی و قهرمان این سریال را به عهده دارد و “سکندر کبیر” نقش منفی (بدماش) اصلی این سریال را بازی میکند.

مقامهای امنیتی با تائید این خبر میگویند که دوستان فرد مقتول قصداً ریسمان را به گردن وی انداخته و به وی گفتند:  ”پولاد علمدار دشمنانش را میکشند اما خود نمی میرد، پولاد هم باید کشته شود.”
"روزنانمه آنلاین افغانستان"
این درحال است که کشورهای غربی و اروپایی برای فروش کالاهای تجاری خویش اول تبلیغات  آنرا در قالب سریال و فیلم وارد می کند و بعد کالای تجاری شان وارد می شود. در افغانستان نیز فورا بعد از سریالهای غربی کالای تجارتی (پیراهن، شلوار، پطلون، یخن قاق، اسباب بازی و ...) وارد شده است کهک در بازار های کابل پیراهن که عکس پولاد را داشته باشد قمت ترین پیراهن است.
ضعف و ناتوانی فرهنگی و علمی ما باعث رونق کارو بار بی هرزه ترین انسانها شده است اول از سریال شروع و بعد به کالا های تجاری شان
خاک بر سری تبلیغ گران و کسانی که با رسانه و امکانات کشور ما افغانستان زمینه رونق بازار دیگران را به بی کیفیت ترین وجه فراهم می سازد.