۱/۲۶/۱۳۹۰

جای شمشیرامام زمان بوسیدنی است ! عجله کنید فرصت کم است!

خواننده گان محترم وبلاک آیینه ، خدمت تان عرض سلام ادب دارم ودوم هم اینکه از فرصت استفاده نمایید گردن های را که مطمئین هستید ، جای شمشیر امام زمان است ببوسید .
چون دراین اواخیر سیدی از مستند  ظهور امام زمان نزدیک است نشر شده وتعدادی از یاران با وفای آنحضرت را هم مشخص کرده ، بنا براین تعدادی از مردم که یاران امام را شنا خته میگه امام زمان اگر چنین لشکرداشته باشد دنبالش رفته نی نیست ونخواهد رفت .
ولی کسانیکه این فلم را ساخته از کار خود با جدیت پشتبانی می کند، پول که دراین فلم هزینه شده پول ایران می باشد ونفرای خاص که از جمله یاران امام معرفی شده هم چند نفر انگشت نمای همین کشور است ( ضمیرهمین را ببرید به ایران) دراین سیدی هفده علامت ظهور ذکر شده است وکار گردان این فلم می گوید که د رعصر ظهور زندگی می کنیم وی می گوید که حلقه دوم سیدی در نیمه شعبان به بازار عرضه خواهد شد (جناب محترم از کجا معلوم که تا آنوقت شاید خود امام بیاید نیاز نیست که شما سیدی توضیع کنید) کسیکه برای دعای باران می رود همرای خود چتری نمی برد .
 این در حال است که یک ملیون نسخه این فلم در کشور ها نشر شده است که بنا به نقل قول مردم دراین فلم سخنان را به خمینی  هم نسبت داده است که خمینی گفته بعد از من کسیکه ریس جمهور ایران می شود پرچم اسلام را به دست مهدی خواهد داد.
مردم مسلمان وشیعه جهان که سر سخت علاقه مند حضور در حکومت عدالت گستر امام است ، آرزو دارد که از جمله یاران امام باشد ولی اینکه تعدادی مشخص شده ویاران امام تقریبآ تکمیل شده مردم کم کم نا امید شده .