۱۱/۰۸/۱۳۹۱

بی بی سی ناکام ماند

آخرین تلاش بی بی سی برای ایجاد تفریقه قومی در بین مردم افغانستان با اتهام وارد کردن به اقوام شیعه و به خصوص هزاره توسط مقاله صالح در نقشه خود نا  کام ماند.

آنگونه که همه دوستان آگاه اند سایت بی بی سی با نشر گزارشی مغرضانه از یک مقاله یی که به قلم امرالله صالح عضو ارشد جبهه ملی نوشته شده بود، آخرین تلاش خود را انجام داد تا میان سران گروه های سیاسی در افغانستان شگاف ایجاد کند.

جبهه ملی افغانستان
بی بی سی آخرین تلاش خود را برای ایجاد نفاق میان اقوام و مذاهب انجام داد و تمام معیارها را شکست.
این حرکت بی بی سی نشان داد که گروه های کلان در بیرون از مرزهای افغانستان در تلاش فروپاشی جبهه ملی که یگانه امید ملت افغانستان میباشند.

با این حال حاجی محمد محقق عضو دیگر جبهه ملی و رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان بر اساس فشارهای مردمی و مسئولیتی که نسبت به یک بخش بزرگی از مردم افغانستان احساس میکند نسبت به اظهارات، واکنش نشان داد و شماری به این باور بودند که ائتلاف بزرگ جبهه ملی از هم پاشیده است.
خوشبختانه، امروز شورای رهبری جبهه ملی افغانستان این سوء تفاهم را رفع کرده و سران جبهه ملی هریک احمد ضیاء مسعود، حاجی محمد محقق و امرالله صالح به دعوت استاد عطامحمد نور والی بلخ عازم آن ولایت شدند.

قرار است جلسه ی با حضور احمد ضیاء مسعود رییس جبهه ملی، ژنرال عبدالرشید دوستم، حاجی محمد محقق ، امرالله صالح از اعضای شورای رهبری جبهه ملی و استاد عطامحمد نور برگذار شود. گفته میشود که در این مجلس در باره ی اوضاع جاری کشور، انتخابات آینده و دیگر موارد جاری صحبت شود.
منبع: جنبش جوانان اند خوی