۸/۱۸/۱۳۹۰

کشته شدن چهل غیر نظامی درشاه راه کابل بامیان+عکس

بر اساس گزارشها ، شهید غلام رضا در روزهای عید سعید قربان در مسیر راه کابل –میدان وردک وبامیان از موتر پایان وقطعه قطعه می شود .


به گفتته کاکای غلام رضا وی در تانگ تیل دشت برچی کسیت فروشی می کرده ودر ایام عید به دیدار فامل خود به سیاه خاک می رفته که درمنطقه ملاخیل میدان وردک وی را ازموتر پایان کرده وبه شکل بی رحمانه به شهادت می رساند .

غلام حسین ناصری نماینده مردم بهسود میدان وردک در مجلیس نمایند گان می گوید درمدت 10 روز گذشته 10 غیر نظامی ومردم غریب کار شهید شده است وی می گوید که دولت وبخش امنیتی کشور باید امنیت را دراین مسیر به صورت جدی

تا مین نماید همچنین تعدادی از اقارب شهدا با انتقاد از بی توجه بودن دولت می گوید که در صورت که دولت توجه نکند خود مردم در این راه امنیت را تامین خواهد کرد.

دوشاه راه بزرگ بامیان وکابل طی چند ماه گذشته به شدت نا آرام بوده وباعث ایجاد مشکلات فراوان وکشته شدن بشتر از چهل تن از افراد ملکی وغیر نظامی شده است .




قربانی شدن دختران در تایلند+عکس




تاریخچه قربانی را اگر خوانده باشد در ادیان ومزاهب مختلف که فعلآ در دنیا جود دارد زیبا ترین ومقبول ترین انسانرا در معبد خویش قربانی می کند .
در تایلند وچندین کشور دیگر برای دفع از خطر و دشمن باید جوان ترین انسان را قربانی کند ، نمی دانم که حقوق بشر دراین کشور ها در کجا است که در افغانستان آمده داد از حقوق وحق خواهی می زند؟