۱/۰۷/۱۳۹۳

اعلام نتایج کانکور1393

نتایج امتحان کانکور قرار وعده‌ی سخنگوی وزارت تحصیلات عالی 11 حمل ساعت 3 صبح اعلام خواهد شد, اگر به این وعده وفا نشد به بعد از انتخابات به تعویق خواهد افتاد.

نتایج کانکور تا هفت روز دیگر اعلام می شود.

همزمان شدن اعلام نتایج کانکور با برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شوراهای ولایتی.
دوستان که درسال 1392 امتحان داده اند؛ به وطر تکرار به بنده به تماس می شوند و از اعلام نتایج سوال می کنند. تا جایکه من اطلاع دارم و طبق اظهارارت مسئولین کمیته کانکور؛ تانیمه ماه حمل نتایج اعلام می شود. که همزمان است با شانزده هم حمل روز برگزاری انتخابات ریاست جمهوری و شورای های ولایتی. به این اساس محصلین گرامی باید صبور باشدو میگه که دیر آید و درست آید.


چرا جشن نوروز در قصر پغمان برگزار نشد؟

قرار بود که جشن نوروز امسال با حضور بیشتر از یازده رئیس جمهور کشورهای خارجی، در کابل، در قصر پغمان برگزارشود؛ اما فعلا این جشن نوروز در ارگ ریاست جمهوری برگزارمی شود.با وجود که
پانزده میلیون دالر بالای این قصر مصرف شد و تمام کارهای این بازسازی و نوسازی این قصر به تاریخ 29 حوت تکمیل شد و به مسئولین و برگزار کننده گان جشن نوروز تحویل داده شد ولی حالا حکومت ادعا کرده است که ده درصد کار این پروژه باقی مانده و به همین خاطر جشن در ارگ برگزار می شود. مسئول این پروژه و وزارت شهر سازی ادعا می کند که به خاطر مشکلات امنیتی، جغرافیایی و فرهنگی جشن نوروز در این قصر برگزار نگردیده است.
موقعیت نا مناسب این قصر از لحاظ امنیتی، خرابی اوضاع جوی بارش برف و باران در این فصل سال و کمکاری وزارت اطلاعات و فرهنگ در زمینه تزیین شهر از لحاظر نصب پوستر ها و اطلاع رسانی باعث گردیده است که جشن نوروز در ارگ ریاست جمهوری برگزار شود.