۴/۱۴/۱۳۹۰

تصاویر برخوردهای فزیکی در پارلمان افغانستان:







جلسه عمو می مجلس نماینده گان افغانستان ، روز سه شنبه در مورد تطبق فیصله مجلس دایر گردید وروی این موضوع بحث صورت می گرفت که با برخورد های فزیکی نماینده گان مختل گردید.
فیصله پار لمان افغانستان ازسوی  حامد کرزی تطبیق نگردیده که به شدت مورد انتقاد تعداد ازنماینده گان قرار گرفت ولی تعدادی از 
انها از حامد کرزی پشت بانی نموده که برخورد فزیکی میان جنرال نظیفه زکی نماینده مردم کابل وحمیده احمد زی نماینده کوچی ها با پرتاب یک جفت بوت سرخ تازه رنگ آغاز شد ، این دو پهلوان که بخاطر انتقاد های پیهم نماینده گان از رییس جمهور دست به برخورد فزیکی زد ، تعدادی از نماینده گان رییس جمهور را متهم نمود که رییس جمهور نتوانسته در تی چند سال وضعیت مردم افغانستان را بسوی بهبودی سوق دهد .
با این حال شماری ازنماینده گان این برخورد را سازمانده یافته دانسته تا کار های حامد کرزی بشتر مورد انتقاد قرار نگیرد ومجلس مختل گردد.
این در حال است که در تی چند سال با اینکه بودیجه هنگفت کشور ما افغانستان درامر بر گزاری انتخابات پار لمانی مصرف می شود ومردم ما از پارلمان بجز ایجاد گپ وانداختن بوتل آب کفش وجنگ چیزی ندیده است ، پارسال فاطمه نظری با یک بوتل خالی آب توانست که آرای بشتر مردم را جلب کند.

دردیگر کشور ها حل منازعات وجنجال ها بدوش نماینده گان مردم وبزرگان می باشد اما در افغانستان ، مردم تماشا کننده برخورد های فزیکی وخنده آور نماینده ها ی خود می باشد .