۱/۲۱/۱۳۹۱

طرح در مورد امام زمان


Text Box: عجل ظهورکText Box: بسم الله الرحمن الرحیم
بنام خداوندبزرگ ومهربان
Text Box: داودناظریText Box: عاشقان  Text Box: امید واری Text Box: 1391/1/22Text Box: امام زمانخم" دوازدهم"

ای ساقی لب تشنه گان عشق؟
به یاز ده خم می عشق اگر دستی نداشتیم که ساغر لبریز کنیم ، مهلت باقیست وخم می دوازدهم هنوز سر بسته است وساغری را ازاین می لبریز می کنم وعاشقانه سر میکشیم
سلام بر معشوقی که خودش سلامتی است وخودش پیام سلامتی قلبهای آکنده از عشق را همراه دارد.
سلام بر بلندای معراج عروجت وسلام بر پرچم که برای یک نهضت انسانیت وعدالت گستری در دست داری تا هنگام موعود فرار سد بر قله بلند که زینب در عاشور ا در مسیر زندگی بنا کرد بر افراشته کنی .
سلام بر تو اي يگانه دوران
سلام بر تو اي موعود قرآن
سلام بر تو اي مهدي فا طمه (س)
ای انیس ورفیق که عشق ترا فقط با نام تو وهمه جا با خودت محرمانه بر لبهای خشکم آشنا می کنم.
مولای ودوست من زبانم را توان آن نیست که نام زیبایت را برزبان بیاورم وچشمم را قابلیت آن نیست که انتظار بکشم تا پرچم سبز پیروزیت را تماشا کنم ولی اینها همه در بحر بی کران شما عجب نیست که یک روز جامه واقعیت برتن کند.
مولاي من : از بي قراري اندوه دوري تو, گاه ديوانه وار سر به بيا بان مي گذارم , گاه از حاجيان  سفر مكه , مني و عرفات , نشان بي نشان تو را پرس و جو مي كنم و گاه  مي نشينم تا شايد عبور مهرانگيز تو را شاهد باشم ودرخلوت سكوت تنهاي حديث دلتنگي ام را با تو گفتگوكنم  ـ اي مونس دلهاي بي قرار!
دراین درازای شبهای بهاری همه چشمها در خوابند بجزچشمهای که عاشق جمال توست چشمانیکه روشنی حضور ترا در سایه دیوهای جهل با شوق تمام جستجو می کند.
اي جو شش چشمه سار حيات .
8- مو لاي من : من با تو ,  عهد و پيمان مي بندم كه در شبستان غيبت و غربت , هيچ گاه از آمدنت نو ميد نخواهم شد . و سوگند وفا داري  ياد ميكنم كه در رفت و آمد شب هاي بي فروغ , اگر صبح ظهورت  همچنان محجوب و پنهان بماند , باز هم مي آيم و در كمينگاه افق آرزوها , چشم به راهت مي مانم و در پي جوشش ترحم نگا هت آرام آرام اشك مي بارم تا شايد طلوع فجر تو را , از فراز قله صبر و اميد , به تماشا بنشينم ـ اي صبح اميد و آرزو ها .
.     
محبوب دلها : هم اينك خيل عظيم مشتا قانت , در صف طويل انتظار , به پيشواز مژدة ظهورت به پا خواسته اند تا در همايش بزرگ آدينه روز مو عود , هم صدا با فرشتگان آسمان، فرمان « جاء الحق»  حضور شكوهمندت را در پهنة گيتي جشن بگيرند :
داود ناظری
جامعه المصطفی العالمیه