۷/۲۵/۱۳۹۱

جمهوری سکوت، جمهوری شایعات است نه سکوت



دوستان عزیز و مردم افغانستان!
همیشه آرزوی یک جوان این است که مردم افغانستان سر بلند و افتخار مندانه زندگی نمایند  و از سوراخ که گزیده شده ایم دیگر نباید گزیده شویم  و از اینکه یک بار به زمین خورده ایم اکنون بر خیزیم و چیزی را برداریم.
متاسفانه تبلیغات دشمنان پیشرفت و ترقی ما توسط جیره خواران و مزدوران شان که نقاب به صورت دارد در افغانستان در فضایی زندگی ما به شدت پخش می شود که ما و مردم عام ما قادر به درک آنها نیستیم.
این تبلیغات شوم و ویرانگر گاهی دامن بزرگان و رهبران سیاسی ما را می گیرد و گاهی دامن احزاب فعال سیاسی را می گیرد و گاهی دامن دانشگاه و مکتب مارا می گیردو گاهی حتی به یک شخصی عادی هم توهین می کند.
کینه توزی های شخص و درون منطقه ای بیشتر از همه خود نمایی می کند.
جایی تا سفش این است که این کار های نا پسند توسط اشخاص مطرح در جامعه  و سرشناس صورت می گیرد که قطعا تاثیر بسیار منفی دارد.
افراد که در یک مدت با کسی هم کاسه و هم دستر خوان است فردای آن روز هرآنچه که از دهنش می پرد  به همان کس توهین می کند.
آیا دیروز همان عقل را نداشتی که همیشه سنگ دوستی اش را به سینه می کوبیدی؟
متا سفانه دشمنان در جاهای که ما رو به رشد هستیم سرپوش می گزارد  و نمی گزارد که سر بلند کنیم، دشمن بسیار هماهنگ و برنامه ریزی شده عمل می کند.
به طور مثال نمونه این اخلال گریهای ذهنی در سایت جمهوری سکوت که توسط یکی از اشخاص سر شناس، ولی با نام مستعار اداره می شود، دیده می شود و می توانید که نمونه های این مقالات را که باعث اخلال روحیه مردم و پراکنده گی و اختلاف می شود مطالعه کنید.
اولین کار غیر قانونی شان این است که به نام های مستعار(نخود فروش،جبرئیلی و ...)
مطالب خودرا نشر می کند، چرا با نام و مشخصات خود قانون مندانه یک موضوع را نقد نمی کنید؟؟؟.
بیایید دست همدیگر را بگیریم نه اینکه باعث سرزنش و اخلال در جامعه باشیم.
اگر یک مورد را نقد می کنیم باید راه چاره آنرا نیز مطرح کنیم این کار غیر وژدانی و بی انصافی است که یک مورد  یا یک کار را نقد می کنیم ولی برای آن مشکل راه جویی نمی کنیم و داروی را نمی دانیم.
من بحیث یک جوان، نهایت ازاین کار بعضی ها نگرانم و به شدت از این کار ها نفرت دارم
 با احترام
داوود ناظری - یکتن از جوانان افغانستان