۱/۰۶/۱۳۹۰

اول،دوم وسوم نمره های کانکور سال 1389 اعلام شد:

امروز شنبه طبق وعده های وزارت تحصیلات عالی افغانستان ، نتاییج امتحان کانکور اعلام گردید.
فعلآ سایت وزارت تحصیلا عالی مصروف است باز نمی کند ولی اول ، دوم وسوم نمره اعلام گردیده ورسانه ها هم به نشر این خبر پرداخته است 
گلالی با 347 نمره اول نمره عمومی ..
خورشید با 346 نمره دوم .
وملالی با 345 نمره سوم نمره عمومی اعلام گردیده است .
شب اعلام نتاییج امتحان کانکور رادیو راه فردا برنامه ویژه را درهمین رابیطه پخش می کند این برنامه قسمی است که شنونده گان به طور مستقیم تماس گرفته وآیدی نمبر خویش را می گوید مجری برنامه آیدی نمبر را بر رسی میکند ونتیجه آن را اعلام میکند .
قرار است امشب نیز این برنامه از ساعت 9 شب به طور مستقیم آغاز شود. شماره تلفن : 0794979791 و 0202503888

لغوداد گاه ویژه فرصت های کاری مجلیس نمایندگان را شکار می کند.

جنگجال های زیادی مدت چند هفته می شود که بر سرلغودادگاه ویژه میان دولت ونمایندگان مردم جریان دارد ، که در اکثر اوقات باعث ترک مجلیس از سوی نمایندگان می شود.
عمر پارلمان ما هم مثل عمر یک انسان است که یک مدت از عمر صرف کودکی ونوجوانی می شود، قسمت عمر مصرف دوره پیری وناتوانی می شود ونصف عمر که معمولآ درخواب سپری می شود وفرصت که باقی است کسی از آن استفاده درست نمی کند.
پارلمان افغانستان هم فصول مختلف ازاین دوره ها را سپری می کند وکاری هم صورت نخواهد گرفت ، درآغاز مدت برای تشکیل این بخش سپری می شود که توآم با خطرها ، مصاریف ، ضائیع وقت وبیکاری ها میشود تا نمایندگان مردم به پار لمان راه پیدا کند.
مدت هم برای انتخابات رییس ، معاوین ومنشی وغیره سپری می شود در اخیر هم هرکس به فکر کوش کشی خود از خانه ملت وبه فکر آینده خو د می باشد ومسلمآ که نصف از عمر پارلمان به خواب سپری می شود.

ودقیقآ که کمی فرصت باقی می ماند برای اصلاح امور ، طرح ریزی برای حل مشکلات مردم وجامعه درست استفاده نمی شود.