۴/۰۷/۱۳۸۹

بازعکس العمل هادرباره کاندیدوزیران:

تعدادی ازکاندیدوزیران ازپارلمان رآی اعتماد گرفتن وتعدادی ردگردید
اماعکس العمل نماینده مردمی بهسود(فاطمه نظری)درجریان شمارش آراازاینکه مردم بازهم به پول .زوروقوم پای بنداست ومنفعت کشوروملت افغانستان واشخاص کارآزموده رادرنظرنمیگیرد شدیدآابرازنگرانی کرده وانتقادشدیددرزمینه داشت مردم بعدازنشرمستقیم این انتقادشدیدفاطمه نظری حمایت کرده وباگفتن صدهاآفرین براین عکس العمل وی که باشهامت وشجاعت خودقربانی شدن اشخاص لایق واهل کاررابه خاطرتفرقه قومی ازاین کاروی پشت بانی کردن
همچنین استادحاجی محمدمحقق نیزظمن پیامی تبعیض نژادی وقومی راوردی وزیران کارآزموده هزاره رادرآینده یک کارخطرناک تلقی کردویک فاجیعه خطرناک دانست.

۲ نظر:

محمد تقی دانش گفت...

با سلام!
اتحاد فاشیست و تروریست در کنار حلقات کرزی ، افغانستان را به سوی یک فاجعه روان میکند.دود این آتش به چشم کرزی و قومش خواهد رفت.
www.qanonmandi.blogfa.com

ناشناس گفت...

سلام دوست عزیز. امید وارم که در زندگی موفق باشی... چون من دوست دارم که وبلاگ شما را دنبال کنم ولی با این خط ابی رنگ که شما مینویسید خواندن مطالب ان برای من بسیار مشکل است... به نظر من خط ابی رنگ با background سیاه اصلا به هم نمی خورد... امید وارم که در گرافیک تان کمی تغییر ایجاد نید تا خواندن مطالب اسان تر شود... با ارزوی بهترین ها... داود