۹/۲۸/۱۳۸۹

من خواهر خودرا آرام میکنم :



معمولآ کودک که زیاد گریه میکند ، مادران به انواع واقسام مختلف آرام میکند : ترساندن ازچیزهای ترس آور، خوراندن بعضی مواد های که سبب آرامش طفل میگردد ، هچگاه ضرر وفایده آن را درنظر نمیگیرد، وعده های دروغ وده ها موارد دیگر است که برای آرام کردن طفل بکار برده میشود، ازجمله چزی که بسیار زیاد معمول است طفل را بدست یکی ازاطفال بزرکتر میسپارد ، طفل کلانتر به هرقسم که دلش خواست طفل کوچک را آرام میکند که این خود یک ضربه جدی به عقل وجسم کودک است ، عاطفه دختر 10 ساله به وبلاک آیینه گفت ، من خواهرم بهاره که سه ساله میباشد ، بیرون خانه با خاکبازی کردن آرام میکنم ، با اوخانکک میسازم ، درحالیکه درشهر کابل هوا خیلی سرد است وازسوی دیگر گرد غبار وخاک هم به اندازه خود است ، که کاملآ به صحت طفل ضرر دارد ،
زمانیکه طفل سرفه میکند ویاهم مریض میشود به طفل خود تریاک میدهد .

۱ نظر:

mojtaba hojatoleslami گفت...

من محصول جمهوري اسلامي هستم ،من ساخت حكومت اسلامي ام ،رژيم استبداد ديني خود مسئول توليد آدم هاي با انديشه هاي مثل من است .همانطوري كه اين رژيم 7 ميليون معتاد،بيش از 3 ميلين مواد فروش ،چند ميليون زن خياباني توليد كرده است به همان نسبت نيز چند ميليون كفر گو متنفر از تمامي عربده هاي اسلام حاكمان ستمگر توليد كرده است.پيش از تسلط ضد انقلاب در سال 57 اگر مجموع نوشتها و كتب انتقادي و ضد اسلامي را جمع آوري مي كرديم يك جعبه كوچك را پر نمي ساخت اما اكنون يك كتابخانه عمومي هم گنجايش كتابها و مقالات و پژوهشهاي انتقادي و اسلام ستيز را ندارد .