۵/۰۶/۱۳۹۰

رشد گرایش به اسلام درمیان زنان غربی:

بنا به گزارش های رسیده گرایش زنان نسبت به مردان در جامعه غرب به دین مقدس اسلام دوبرابرشده است .
لیلا حسین نام یکی از زنان تازه مسلمان شده درغرب تی مصاحبه با شبکه تلویزیونی می گوید، به خاطر جایگاه خاص دردین مقدس اسلام ازدین یهودی به دین اسلام مشرف شده است ، وحجاب کامل را برگزیده است لیلا حسین در جامعه یهود زندگی می کرده که شش سال قبل به دین مقدس اسلام مشرف شده است ، وی می گوید من همیشه شفته زنان با حجاب بودم واز حجاب خوشم می آمد ، 
وی می گوید برای من از قران این جا جالب بود که تمام پیامبران را قرآن قبول دارد ورد نکرده است .
من ازاین خبر که امروز سایت پیام آفتاب برایم ارسال کرده بود خیلی خوشحال شدم وتوصیه می کنم که تمام هموطنان عزیز ما دراین مورد توجه داشته باشد تا بد حجابی ها باعث جلب توجه بش از حد جوانان نشود ومنجر به گمراهی آنان نگردد چو ن وقتی یک مادر یا یک خواهر هموطن ما در محضر عموم با بی حجابی وبد حجابی ظاهر می شود با عث می شود که جوانان ومردان را گمراه کنند ودر نتیجه آنان نسبت به خوانواده خود بی توجه وبد خلق شود 
این عمل برگشت دارد زن یا دختر است که از شما کرده مقبول تراست وباعث جلب توجه جوان شما وشوهر تان شود که آنها نسبت به شما بد خلق شود.

هیچ نظری موجود نیست: