۶/۱۸/۱۳۹۱

حادثه اسفناک غرب کابل: عکس



درنتیجه حادثه اسفناک که ظهر امروز  درپل سوخته به اثر فیر تعداد از افراد مسلح که به دنبال یک گروپ عزاداران روز شهید جابجا شده بودند صورت گرفت،  دوتن کشته وشماری هم زخم برداشتند.
این حادثه اسفناک که توسط افراد استفاده جو و شرارت پیشه درپل سوخته کابل خلق شد شماری زیادی از مردم خشمگین درمیدان شهید مزاری تجمع نموده با حوزه ششم امنیتی پولیس درگیرشدند و بیم آن می رفت که این حادثه ابعاد گسترده تری پیداکند. استاد حاجی محمد محقق رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان ورییس کمیسیون عدلی وقضای مجلس نماینده گان با حضور درمحل حادثه از مردم خواست تا جهت مشوره دراین مورد به مصلی شهید مزاری گرد هم آیند. رهبر حزب وحدت اسلامی مردم افغانستان در این گرد همایی مردمی گفت روز شهید متعلق به همه مردم افغانستان است وباید همگی برادروار از این روز تجلیل کنند.
استاد محقق دربخش پایانی سخنانش از مرد خواست که آرامش خود را حفظ کنند درصورت که عاملان این رویداد بازداشت و مجازات نشوند وی درکنار مردم خواهد بود.
قابل یاد آوریست که در حادثه غیر منتظره و اسفناک ظهر امروز درپل سوخته درنتیجه درگیری ها شماری از رینجرهای پولیس نیز آتش گرفت.

هیچ نظری موجود نیست: