۱/۲۶/۱۳۹۳

اطلاعيه رياست مؤسسات تحصيلات عالي خصوصي


به اطلاع آنعده داوطلبان که در کانکور سال1393 -1392 شرکت نموده اند و خـواهان شمول در پوهنتونها و موسسات تحصيلات عالي خصوصي ميباشند (فورمهاي مربوط سال1393 - 1392 ) را ميتوانند در محلهاي تعين شده طبق شرايط ذيل بدست بياورند و بعد از تکميل به همان محل تسيلم نمايند. شرايط:
داوطلبان محترم فورم خويش را نظر به جدول که ازطرف رياست مــوسسات تحصيلات عالي خصوصي تهيه گريده است تکميل نمايند.
داوطلبان محترم حـق انتخاب يک موسسه تحصيلي و يک رشته تحصيـــلي را دارند (به استثنا رشته طب)
هرگاه يک داوطلب دو فـورم خانه پري ميکند هردو فورم آن باطل اعلام ميگردد.
هرگاه يک داوطلب ID نمبرخويش را درفورم غلط درج ميکند فورم متذکره باطل اعلام ميگردد.
داوطلب محترم نمره حاصله خويش ازکنکور دولتي را بصورت دقيق وصحيح طبق نتايج اعلان شده وزارت درفورم بنوسيد.
فـــوتوکاپي تذکره و يک قطـعه عکس بعداز تکميل فــورم ضميمه گـردد.
داوطلبان محترم در ولايات به موسسه تحصيلات عالي خصوصي مورد نظر در ولايت مربوطه شان مراجعه و فورم مخصوص را تکميل و به همان نهاد تحصيلي در همان ولايت تحويل دهند.
نوت : تاکيد ميگردد که اين پروسه صرف براي داوطلبان و مشمولين کانکور سال 1393است. مشمولين کانکور سال هاي قبل فورم را تکميل ننمايند و از ثبت نام شان معذرت خواسته ميشود.
نوت : محل توزيع فورم براي طبقه ذکور موسسه تحصيلات عالي
خصوصي کاروان ايستگاه اخير پوهنتون کابل، وبراي طبقه اناث موسسه تحصيلات عالي خصوصي ازهر واقع چهار راهي سرسبزي در نظر گرفته شده است .
زمان : - 20 حمل تا 30 حمل براي مدت ده روز در نظر گرفته شده است ازساعت 8 صبح- 3 بعد از ظهر
اطلاعيه رياست امتحانات کانکور وزارت تحصيلات عالي
نتايج امتحان کانکورسال 1392-1393 بتاريخ 19 حمل1393 رسماً از طريق وزارت تحصيلات عالي اعلان گرديد، جهت رسيده گي به مشکلات داوطلبان کانکور و نتايج حاصله از آن، فورم مخصوص رسيده گي به مشکلات داوطلبان ترتيب گرديده است. از داوطلبان که مشکل دارند صميمانه خواهش ميشود که جهت رسيده گي هر چه خوبتر و جلوگيري از ازدحام داوطلبان در رياست امتحانا ت، به چهارمحل در چهار پوهنتون مرکز( پوهنتون کابل – پوهنتون طبي کابل – پوهنتون پولي تخنيک و پوهنتون تعليم و تربيه شهيداستاد رباني ) و پنج مرکز در پوهنتون هاي ولايات ( ننگرهار- بلخ – هرات – کندهار و خوست ) سر از تاريخ 23 حمل روز شنبه الي 5 ثور مراجعه و فورم مخصوص رسيده گي به مشکلات داوطلبان را خانه پري و به مسولين رياست امتحانات که در حوزه هاي مربوطه موظف ميباشند تسليم نمايند. رياست امتحانات بعد از جمع آوري فورم ها الي 20 ثور 1393 به مشکلات رسيده گي نموده و نتايج آنرا اعلان ميدارد و در صورت ضرورت از طريق تيلفون نمبر که در فورم رسيده گي ثبت ميباشد به رياست امتحانات خواسته ميشوند. بناً از آنعده داوطلبان کانکور که در قبال نتايج اعلان شده مشکل دارند به وزارت تحصيلات عالي مراجعه نه نموده به حوزه هاي تعيين شده در محلات ذيل مراجعه نمايند :
داوطلبان ولايات کابل – غور- خوست – کندز- جوزجان و سرپل در پوهنتون کابل .
ذکور به کفتريا پوهنتون کابل
اناث به کتابخانه مرکزي پوهنتون کابل
داوطلبان ولايات ( ننگرهار- کنر – لغمان – کاپيسا- پکتيا- پکتيکا نورستان و غزني اناث و ذکور به پوهنتون طبي کابل .
داوطلبان ولايات هرات – پنجشير – بادغيس – ارزگان – زابل – نيمروز – فراه – هلمند – کندهار- باميان – دايکندي – فارياب – وردگ و لوگر قشراناث و ذکور در پوهنتون پولي تخنيک کابل.
داوطلبان ولايات بدخشان – تخار – پروان – بغلان – سمنگان و بلخ قشراناث و ذکور در پوهنتون تعليم وتربيه شهيد استاد رباني.
داوطلبان ولايات کشور که نسبت مشکلات نمي توانند به مرکز مراجعه نمايند ميتوانند فورم هاي رسيده گي به مشکلات راازطريق پوهنتون هاي ولايات ننگرهار- بلخ – هرات – کندهار و خوست بدست آرند.

هیچ نظری موجود نیست: