۲/۲۶/۱۳۸۹

حمله دوباره کوچی ها درمناطق دایمیرداد:

امروزصبح ساعت پنج به تلفن برنامه رادیوزنگ آمدگوشی ورداشتم که تماس گیرنده ازیک محل جنگ تماس گرفته وباسعت به صحبت هایش ادامه دادهلورادیوراه فرداگفتم بلی گفت نام من حسن عاشوری است ازدایمردادزنگ میزنم امشب کوچی ها ی مصلح که موترهای رنجرنیزدربین شان بوده به منطقه دی مردادحمله کرده که تقریبآپنجاقریه کوچک رادرداده ومردم تلفات داره وهم اکنون ازمنطقه درحال فراراست وی زیاداظهارکردکه صدای شان رابه مسولین باید برسانم من توانستم شماره اورابه وبلاک بگزارم تاتمام خبرنگاران محترم تماس بگیرد ولی همین حالا ساعت پنج نیم که خودم زنگ میزنو تلفن خاموش است:0775285293

۱ نظر:

javad گفت...

با سلام جواد بچه جمعه خان ازدایمیرداد ناری خان محمد ساکن مشهد خبر بسیار درناک و وحشتناک بود امیدواروم خداوند به بازماندگان صبر بدهد همیجه از همه مردم دایمیردادی تقاضای وحدت یک دلی و یک صدا و تقاضای کمک فوری از تمام جهانیان را دارم و محکوم مکنم این حمله وحشیانه را در این راستا خواستار مین گذاری مناطق مرزی دایمیردادی را از همه وطن داران وغیرت مندان دارم.