۱۱/۲۰/۱۳۹۰

ساخت سرک کوته سنگی تا دارالامان+عکس





ساخت جاده کوته سنگی – دارالامان که بنابر دلایل مختلفی، به تعویق افتاده بود، باعث مشکلات زیادی برای ساکنان این ناحیه گردیده است، اما شهرداری کابل بتازگی از توافق دوباره ترکیه در خصوص ساخت این جاده خبر می دهد. محمد یونس نو اندیش شهردار کابل در گفتگویی با تلویزیون راه فردا گفت که ترکیه، داوطلبی ساخت این جاده را آغاز نموده و قرار است شرکت برنده تا دو ماه دیگر اعلام و کار ساخت آن نیز در اوایل بهار آغاز گردد.
از سوی دیگر برفباری های اخیر که با بالاترین درجه سردی هوا نیز همراه بود، یخبندانی شدیدی را در سرک ها و جهارراهی های شهر کابل بوجود آورده و پرسش های زیادی را متوجه شهرداری کابل کرده بود، شهردار کابل با اشاره به این نکته که کارمندان این اداره برای رفع مشکلات سرک ها، تلاش های شبانه روزی داشته اند، خود شهروندان را نیز بنابر نبود همکاری و عدم رعایت شهروندی مقصر می خواند.
در همین حال شهردار کابل می گوید که این اداره، دکانداران و صاحبان مغازه ها را که سال گذشته از امر شهرداری سرپیچی کرده و پیش دکان ها و مغازه های شان نهال شانی نکرده اند، جریمه نقدی می نماید، تا این سهل انگاری در سال آینده تکرار نگردیده و در زیبایی شهر آسیب وارد نگردد. بگفته نواندیش، جریمه متخلفان، چندین برابر قیمت یک درخت را تشکیل می دهد.

هیچ نظری موجود نیست: